2008-07-14

...when you party naked

jag ser så galen ut när jag är full

och jag ser så full ut när jag är galen
bilden är tagen av den eminenta fotografen Emma Paulsson på ett galet husparty i Ringdalen i lördags. jag gissar att den är tagen efter att jag och Makkan fetloosade i Fia med Hutt...för mycket hutt, för lite fia.
jag måste få berätta en pinsam grej - igår efter en mysmiddag hos melin så åkte jag till angela för att kolla läget. vi hamnar som vanligt i soffan framför teven och glor på diverse. sen börjar vi leka med hennes ipod, hon bläddrar hit och dit och tillslut visar hon mig en bild på en blond kille med ett stort flin och en blårutig skjorta, jag kastar ett snabbt öga på bilden och utbrister (på fullaste allvar, ska tilläggas): "Varför har du en bild av MIG på din Ipod?!!!!!"
Angela tittar på mig, sedan på bilden, sedan på mig igen: "Det är ju idol-ola, robert...inte du"

Inga kommentarer: