2008-07-20

nightynight

Här sitter jag i min säng, halvnaken och grann - uppkrupen under täcket.
Kom ganska nyss hem efter att ha grattat Angela med en chokladtårta på sin 20årsdag, varit till Fränsta 2gånger hämtat och lämnat bror och syster men nu är jag hemma och ska snart sova.
Hoppas på att få sova ut imorron - tanken var den att jag skulle träna imorron, you know, gymma lite, springa några kilometer, vara allmänt aktiv - men nä, jag tänker sova tills jag vaknar, duscha alldeles för länge tills jag får russinfingrar (och tår), äta frulle iform av middag (jag tänkte sova så länge) och sedan bara glo på teve, kanske en trevlig film, något med Robert Duvall eller liknande. Jag ska vara kulturell.

1 kommentar:

Daniel sa...

Det alltid lika trevligt att kliva in i din blogg. Tycker du ska ta det lugnt nu å softa så skönt ikväll.