2008-07-20

nödlösning

Eftersom att min dator hatar mig har jag tvingats ta till drastiska metoder och flyttat mig ut ur pojkrummet och sitter nu i hallen utanför alla sovrummen i huset vid den "allmänna" datorn där jag har alla mina gamla bilder, texter, etc. det är kul att gå igenom allt gammal rat man samlat på sig under året på datorn. Det är mestadels skit, men det finns även många pärlor.


Det finns bilder på mig från den tiden då jag aldrig åt:


Bland mina gamla mappar hittade jag texter om mitt brustna hjärta:


Since I’m getting colder,
I guess it’s really over.
I’m sorry and please come back.
But now it’s too late for words.



Let’s talk about knowing pain,
Let’s be honest.
I’m not enough for you, I know.
Let’s talk about sorrow,
Let’s talk about what we had.



Där finns minnen från skoltiden, balen och studenten:


Om man gräver djupare hittar man MASSOR med bilder på alla galenskaper jag och Biffen haft för oss:



Det finns bildbevis på när jag och peter bröt mot lagen PUI (Posing Under the Influence):


Men mest har jag bara galet fulsnygga bilder av mig själv:






det blev ett stökigt inlägg...

3 kommentarer:

Daniel sa...

Det var då en läckerbit till kar!

Jag har oxå vräkt i mej allt möjligt skit (det e ju trots allt söndag!) å slampat framför tv:n. Blev festivalyra igår så e lite trött. Jobb imorgon?

Daniel sa...

Jag har semester så ska iväg till sommarstugan imorgon. Tänkte basta å simma vilket jag inte gjort en enda gång i sommar. Så det e hög tid för det.
Vad jobbar du med då?

Jonka sa...

haha, gud så sött. kör hårt robot!

läs mellan raderna.

förresten du ska inte klaga över dina arbetstider, jag kliver upp halv 5 på mornarna.