2008-06-01

Ottoman!

130mil med bil, det rimmar, jag svimmar om jag måste göra det igen.
Men det var värt det - Råneå och tillbaka för att hämta Angelas lilla valp - Otto.
Så lördagen spenderades i en volvo med en vän och en hund.

Idag så var jag och hela la famillia i kyrkan - syster konfirmerade sig. det var pinsamt och roligt på samma gång - jag och bror blir sju år igen när vi måste vara skärpta och tysta, vi måste busa. i alla fall andreas.
Vi kom hem - åt tårta och jag somnade i solen och vaknade i blåst.

Imorgon blir det också en tidig morgon - jag och Nea ska kolla in alla studenterna när de tar på sig mössorna - nu är det inte långt kvar för dem - svårt att förstå att för ett år sedan så stod man själv på torget i Ånge och lyssnade på rektor Stig som manade på oss mössorna - ojoj, vilka tider det var! men nu har det hunnit gått ett år och min årskull har redan hunnit flytta till villor, skaffat barn och allt annat vuxet.
man känner sig lite efter - jag skulle vilja ha mösspåtagningen igen. då jag hade en fling på gång, fick kyssar och var otroligt berusad.

"Sitt apatiskt och pilla mig i pälsen!"


Idag är det absolut sommar - absolut!

Inga kommentarer: