2008-05-18

vart är minibingon då?!

vi var fem ungdomar i en bil.
en fick bingo - fyra var glada ändå.
okej, glada var vi när hjelm vann tusen pix, men desto bittrare blev vi när vi själva låg 1-2 nummer ifrån att själva vinna något.
nära på tre timmar i en bil orsakade stramande skinkmuskler och ryggvärk, men det är sånt man får ta när man ger sig in i spelet.
jag, peter och malin fick trycka ihop oss i baksätet medan kvällens stora vinnare Hjelm satt i passagerarsätet bredvid Rasmus som stod för tutandet.
det blev en giganternas kamp på slutet då Berglund och Jonsson möttes - det var i en omgång minibingo det hela skulle avgöras, Jonsson öppnade stark men blev snabbt omkörd av Berglund och...det slutade oavgjort och vi gick båda hem tomhänta, men log ändå.
börjar ladda redan nu inför nästa vecka - då tar jag mig dit igen, men då med mormor som jag lovat att följa. ska bli riktigt mysigt faktiskt, jag ser fram emot det.

Bilbingo får fyra av fem toasts - kanonkul

imorgon ska jag jobba, med nea.

Inga kommentarer: