2008-05-04

Jag har varit med i Idol, ska vi knulla?

Vilken galet rolig fredag det blev (jag har inte kommit mig för att skriva förrän nu)!
Kvällen började med en liten före-förfesten-fest hemma hos peter med "Hata Göteborg" med Petter och Olle (Peter höll sig i duschen och framför spegeln). Runt 22:00 så åkte Peter och Jag iväg och hämtade Rasmus för att sedan gasa iväg till sundsvall!! Vi kom till Malins lägenhet runt 23:00 och där var festen redan i full gång och vi drog nästan ut på en gång till Stadshuset. Men först så grattade vi Anki (Malin är Ankis syster och kalaset var i hennes lägenhet) som fyllde 20! Vi drog ner till stadshuset (Peter körde två omgångar med folk), så medan vi väntade hann vi uppleva; En trevlig vakt som bad oss dricka runt hörnet, ett par brattar som bjöd med Rasse och mig att hoppa fallskärm i sommar, oh, jo, de kom i en limousin de asen, så hann vi uppleva de underbara midnattsregnet som förstörde mitt fina plattade hår (se bilden). Väl inne på stadshuset så träffade vi; Joana Banan, Cissi, Emilia, Rasken, Emelie och en massa andra heta brudar som gjorde kvällen. så vi som gick ut var: Peter, Rasmus, Fredrik, Jenny, Anki, Malin, Johanna (Malins fantastiskt fina kompis) och mig själv. Jag hade en grymt kul kväll!
Innan vi åkte hem så stannade vi på Shell och köpte skräp som vi åt. Var hemma runt 05:00, jag sov till 14:30. TACK ALLA FÖR EN WOUNDERBAUM KVÄLL!

Fredrik - Rasmus - Jag - Peter

Inga kommentarer: